Autor: +++ZINGER+++ (zinger_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 25 Nov 1998 - 10:02:17 MET

przepraszam bardzo. Nie ja to bede rozkrecal, a pozatym to jest i tak luzna mysl na razie. Nie wyrazilem sie jasno. Nawiazalem kontakt z panem Pilskim, redaktorem "Meteorytu" i doswiadczonym kolekcjonerem. Ostatnio tez prenumeruje ten kwartalnik. Na lamach tej gazety czasami pojawiaja sie oferty. A przeciez o wiele lepiej byloby zobaczyc co sie kupuje. W takim razie najleprzym rozwiazaniem bylby taki sklepik.

Po prostu chce cos ciekawego dodac do swojego serwisu, a nie tylko tlumaczenia z innych stron i jakies inne bzdety. Chcialem wydawac gazetke Otoczak (przynajmniej najciekawsze artykuly) na mojej stronie. Ale po pierwsze nie ma tak naprawde jej numerow w postaci elektronicznej, a po drugie numerow archiwalnych tez nie ma juz. Tak wiec nie dosc, ze nie umieszcze jej na stronie, to w dodatku sam nic nie poczytam. Jedyny numer jaki mam kupilem na wiosennej gieldzie w w-wie. Tak wiec, chce cos zrobic ciekawego, ale nic mi nie wychodzi. Sam niestety nie mam ani wiedzy, ani kontaktow (nie licze elektornicznych znajomych) zeby cos samemu pisac, wyszukiwac.

Wiec skoro znow sie bractwo zebralo w jednym miejscu to prosze o jakies ciekawe materialy. Ja moge na swojej stronie umiescic wsjo. Reszta zalezy od was. A moze ktos ma np. lacze stale w domciu i moglby sciagnac dla mnie materialy z innych stron ? Mam adres strony ze zdjeciami mineralow fluorescencyjnych. Ja niestety z modemem 33,6 nie wydole. Sa tez strony z fajnymi zdjeciami meteorytow.

No to czesc

BEEPER
Marcin Cimała