(no subject)

Autor: Tomasz Wasiak <wasiaktm_at_snack.p.lodz.pl>
Data: Mon 30 Mar 1998 - 16:47:41 MET DST

On Mon, 30 Mar 1998, Tomasz Imbierczak wrote:
> Słyszałem plodkę że podobno Toya ma wprowadzić coś takiego jak C+.
> To znaczy będzie wyporzyczać modemy kablowe po zapłaceniu kaucji.
> Opłata abonamentowa ma wynosić 50 zł.
> OSTRZEGAM że to nie są potwierdzone wiadomości to tylko plotka.

Heh... Rozmawialem z przedstawicielami tej slawetnej firmy w czasie
targow (InterTelecom) i... powiedzieli to samo co rok temu:
"Przewidujemy... Raczej bedzie... Trwaja czynnosci przygotowawcze...
Prawdopodobnie bedzie cos wiadomo na koniec tego roku, a start za rok."
:(
Czyli cienko...

Tomek Wasiak