(no subject)

Autor: Tomasz Imbierczak <tomimbie_at_krysia.uni.lodz.pl>
Data: Fri 27 Mar 1998 - 17:31:15 MET

> Mam pytanie do szanownych listowiczow. Jakis czs temu pytalem jak =
> wyglada sprawa podlaczenia do Internetu przez siec TV-Kabl. Od tego =
> czasu sytuacja sie troche ponoc zmienila, wiec ponawiam pytanie. Czy =
> ktos wie cos bardziej konkretnego odnosnie wprowadzenia Internetu w =
> sieci kablowej TV Toya na Balutach (rejon Pojezierskiej)?
>
> Z powazaniem,
> Michal Kotnowski

Słyszałem plodkę że podobno Toya ma wprowadzić coś takiego jak C+.
To znaczy będzie wyporzyczać modemy kablowe po zapłaceniu kaucji.
Opłata abonamentowa ma wynosić 50 zł.
OSTRZEGAM że to nie są potwierdzone wiadomości to tylko plotka.

Osobiście bardzo chętnie bym się także dowiedział jak to ma być naprawdę.
Mieszkam na starym Widzewie.

Tomasz Imbierczak
tomimbie@krysia.uni.lodz.pl