internet TVkab

Autor: <szeflinski_at_lodz1.p.lodz.pl>
Data: Mon 30 Mar 1998 - 15:29:02 MET DST

> Mam pytanie do szanownych listowiczow. Jakis czs temu pytalem jak =3D
> wyglada sprawa podlaczenia do Internetu przez siec TV-Kabl. Od tego =3D
> czasu sytuacja sie troche ponoc zmienila, wiec ponawiam pytanie. Czy =3D
> ktos wie cos bardziej konkretnego odnosnie wprowadzenia Internetu w =3D
> sieci kablowej TV Toya na Balutach (rejon Pojezierskiej)?
>
> Z powazaniem,
> Michal Kotnowski

Jedyna znana mi telewizja kablowa podlaczona do Internetu jest RetSat-1 na
Retkini (Zagrodniki). Slyszlem rowniez o mozliwosci korzystania z Internetu
na Widzewie, ale tam jest to zrobione nie przez siec telewizji kablowej, ale
przez siec Ethernetowa prowadzona do kazdego mieszkania.

Piotr Szeflinski
Centrum Komputerowe Politechniki Lodzkiej