Re: Targi, Gazeta i sieciowa kultura

Autor: Maciej Kubacki <kuba_at_doskomp.lodz.pl>
Data: Wed 13 Nov 1996 - 05:52:22 MET

> 2 Dwie łódzkie firmy od paru dni są zawalone robotą gdy klienci im
ciekawe jakie?
czyzby herkules dalej handlowal Shuttl'ami?
> zwracają nowo sprzedane komputery z płytami Shuttle + kartą muzyczną
> Shuttle + Windows95. Komputer w takim zestawie po kilku godzinach
> pracy tak śmiecą na dysku, że pojawia się klasyczny GPF. A potem
> komputery są martwe. Podobno uszkadzane są różne programy, także
> DOSowskie.
jak ktos instaluje sobie win'95 to sam sobie jest winien
niezaleznie od tego co sie dzieje z plyta i innymi podzespolami

przestrzegam przed kupowaniem plyt spring VX po zaiinstalowaniu karty
muzycznej wylaczaja sie com-y albo stacja dyskietek dziwnie pracuje
dotytczy to na pewno kart: Vibra, Mozart, ESS ten prostokatny z
trojkatnym
jest OK.

kupujcie SOYO ewentualnie GigaByte w/g mnie to najlepsze marki.

HELP!!! Potrzebuje pilnie wiadomosci z metod optymalizacji!!!
Metoda Bermanna tudziez Rosenbrocka ( najlepiej program wiem ze wielu
studentow
po zakonczeniu laborek nie kasuje swoich programow chocby nie wiem jak
byly
im zbedne )

czesc!