Re: Targi INFOBIT i artykul w GW (Dodatku Komputerowym)

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl>
Data: Thu 31 Oct 1996 - 20:24:53 MET

At 16:09 96-10-31 +0100, you wrote:

> [...]
>: objetoscia reklam, a zawartoscia merytoryczna wkladki niezbyt mnie
przekonuje.
>: Czy naprawde nie ma on dostepu do roznych ciekawych informacji, czy po prostu
>: nie chce do nich dotrzec?
>
>Problem GW polega na zbyt duzej potedze centrali Gazety. Dodatek
>komputerowy zostal narzucony od gory (bo dwie redakcje robily fajne
>rzeczy, wiec niech pozostale robia rowniez) - podobnie jak potwornie
>badziewiarskie "co jest grane" (o jest grane" (pisze to majac wsrod
>redaktorow tego dodatku kilku przyjaciol - jestem zatem szczery az do

  A w dodatku niektore materialy ukazuja sie z opoznieniem dwutygodniowym.
  Rok temu bedac na nartach czytalem w G. Komputerowej jakis artykul.
  Po paru dniach wrocilem do domu, kupilem G. Komputerowa - dodatek do
  Gazety Lodzkiej i znalazlem ten sam artykul.

> Jednoczesnie odchudzono o polowe doskonaly dodatek kulturalny VERTE.

  A dlaczego ? bo do dodatku VERTE nie mozna dolaczyc reklam tematycznie
  zwiazanych z tym dodatkiem.

>System zarzadzania lodzkim dodatkiem przez centrale po prostu MUSIAl sie
>tak skonczyc. W efekcie w dodatku komputerowym do czytania nadaje sie
>tylko pierwsza strona, na ktorej czasem pojawia sie cos naprawde
>interesujacego.

  Juz od dluzszego czasu Dodatek komputerowy jest traktowany jako
  zbior reklam - owszem przydatny - zastepuje ksiazke telefoniczna
  jak trzeba sprawdzic ceny w kilku firmach.

> AN dokladke wydaje mi sie, ze redaktorzy maja
>najzwyczajniej w swiecie za malo etatow - jak paru ludzi moze robic
>przyzwoite pisemko komputerowe bez dostepu do duzej ilosci newsow?

  Moze ich obrazam ale mi sie wydaje, ze tam nie pracuje zaden redaktor.

>A w Lodzi niestety nie dzieje sie za duzo (vide wielki artykul
>dotyczacy prezentacji nowego Intranetu Novella)

  Przydalby sie im reporter chodzacy po firmach i pytajacy
  o ciekawostki i nowosci. Ale jak widac z artykulu od ktorego
  zaczal sie ten watek to reporter pofatygowal sie na "targi"
  INFOBIT a wczesniej nie ruszyl "d" sprzed ekranu z DOOMem.

Romek
  ------ PeCetologia jest nauką eksperymentalną ! ------