Re: Targi INFOBIT i artykul w GW (Dodatku Komputerowym)

Autor: Adam Jarecki <jarecki_at_lodz.pdi.net>
Data: Thu 31 Oct 1996 - 16:08:18 MET

: Rowniez opinia pana Fularskiego (redaktora Dodatku) odnosnie proporcji miedzy
: objetoscia reklam, a zawartoscia merytoryczna wkladki niezbyt mnie przekonuje.
: Czy naprawde nie ma on dostepu do roznych ciekawych informacji, czy po prostu
: nie chce do nich dotrzec?

Problem GW polega na zbyt duzej potedze centrali Gazety. Dodatek
komputerowy zostal narzucony od gory (bo dwie redakcje robily fajne
rzeczy, wiec niech pozostale robia rowniez) - podobnie jak potwornie
badziewiarskie "co jest grane" (o jest grane" (pisze to majac wsrod
redaktorow tego dodatku kilku przyjaciol - jestem zatem szczery az do
bolu). Jednoczesnie odchudzono o polowe doskonaly dodatek kulturalny
VERTE.

System zarzadzania lodzkim dodatkiem przez centrale po prostu MUSIAl sie
tak skonczyc. W efekcie w dodatku komputerowym do czytania nadaje sie
tylko pierwsza strona, na ktorej czasem pojawia sie cos naprawde
interesujacego. AN dokladke wydaje mi sie, ze redaktorzy maja
najzwyczajniej w swiecie za malo etatow - jak paru ludzi moze robic
przyzwoite pisemko komputerowe bez dostepu do duzej ilosci newsow? A w
Lodzi niestety nie dzieje sie za duzo (vide wielki artykul dotyczacy
prezentacji nowego Intranetu NoveDlla)

Pozdrowienia--
| | ========> Adam Jarecki |
| jarecki@lodz.pdi.net | |