Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Jak bardzo kruchy jest diament?

To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Subject: Re: Jak bardzo kruchy jest diament?
From: Mickdegrey <mickdegrey@protonmail.com>
Date: Wed, 26 Jun 2019 09:01:05 +0000
Zawsze był wyjątkowym materiałem. Jego zdumiewająca twardość, przewodność
cieplna w połączeniu z małą przewodnością elektryczną. Swoją drogą ciekawe
jakby się zachował znacznie schłodzony. Jak zmieniły by się jego własności
elektryczne i magnetyczne. Czy ktoś może przeprowadzał takie badania ?

Diament, Mu metal, Nitinol wiele jest substancji czystych i wiele jest stopów
których właściwości wyprzedzają inne zdobycze inżynierii materiałowej. Sama
zaawansowana metalurgia to coś co dopiero zaczęliśmy odkrywać. Nie mówiąc o
kompozytach metalo-organicznych.

Polecam Wam Szanowni Koledzy, pomyśleć o tym w wakacje.
MdG

Sent with ProtonMail Secure Email.