Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Usta pełne trucizny

To: Chemia popularnonaukowa <chemfan@man.lodz.pl>
Subject: Re: Usta pełne trucizny
From: ll <listowner.listy@gmail.com>
Date: Tue, 14 May 2013 14:25:08 +0100
> Gdyby chodziło o to to sam był bym za. Ale zarówno i mnie jak i
> wszystkim negatywnym głosom w tej sprawie chodzi tak naprawdę o to że
> list ll potraktować należy raczej jako część Unijnej propagandy. Musze

Ktory list? Ten pierwszy jest forwardem wiadomosci podpisanej przez
Jean-Marc Dupuis. Takie cos wpadlo do skrzynki pocztowej, wiec puscilem to
dalej, bo chociaz o tym wszystkim co jest w tym e-mailu wiadomo od dawna,
to ciagle za malo sie o tym mowi i swiadomosc zagrozenia jakie niesie Hg
jest niewielka (o czym swiadcza nawet te sceptyczne
wypowiedzi na ChemFanie), a smiem twierdzic, ze jest wieksza niz od
wspomnianego tu benzenu i CCl4.

Nie wiem co to ma wspolnego z unijna propaganda.  Unijna propaganda
wmawiala nam, ze rzekomo nie bedzie zagrozenia od rteci w swietlowkach
kompaktowych, a jednoczesnie nakazywala wycofywanie termometrow rteciowych
- mozna przypuszczac, ze takie schizofreniczne zachowanie Unii bylo
podyktowane lobbingiem, ale odnosnie rteci w amalgamatach i szczepionkach
Unia chyba nie wypowiedziala swojego stanowiska (nie sprawdzalem, ale
jakos specjalnie powszechnie nic nie slychac), wiec mieszanie w to Unie
wydaje sie byc zwykla demagogia.