Re: Ile mięca jest w mięsie ?

Autor: ll <listowner.listy_at_googlemail.com>
Data: Fri 02 Mar 2012 - 11:47:36 MET

Sadze, ze mottem dla nas chemikow w tej sprawie moze byc: "Chemie chcemy
widziec w probowce lub kolbie, ale nie na talerzu." :)

> Mam małe dziecko, niebawem będę miał drugie i mocno zastanawiam się jak
> ochronić ich przed całym tym syfem, który nam fundują.

Warto zatem zwrocic uwage na szczepionki i problemy z nimi zwiazane:
http://www.wykop.pl/link/1053253/nieszczepione-dzieci-sa-zdrowsze-teraz-jest-to-oficjalnie-potwierdzone/#comment-8900469

> Czy ktoś kiedyś by pomyślał że w XXI wieku będą nas karmić odpadami ??

Scenarzysci filmow Zielona pozywka i Skrzydelko czy nozka?

> Każdy z nas musi jeść, o ile w różnych branżach można liczyć na różny %
> zainteresowania o tyle w branży spożywczej każdy z nas jest potencjalnym
> klientem. Dlatego ta branża była, jest i będzie dochodowa pomimo nawet
> ogromnej konkurencji. By wybić się na rynku ludzie będą prześcigać się w
> obniżaniu kosztów i niestety ucierpimy na tym my, konsumenci.

"[...] jak mówią nam sami inspektorzy - niemal każda kontrola w
przedsiębiorstwie kończy się wykryciem nieprawidłowości.
A katalog wykroczeń jest naprawdę długi. Do mięs i wędlin wstrzykiwane są
roztwory soli, żeby zwiększyć objętość produktu. W przypadku mrożonek np.
ryb i owoców morza czasami więcej jest lodowej glazury, niż faktycznego
pożywienia. Jaja gorszej kategorii notorycznie sprzedawane są jako te
lepsze i oczywiście droższe. Co jakiś czas w kronikach policyjnych pojawia
się informacja o zlikwidowaniu nielegalnej rozlewni alkoholu, gdzie często
wlewa się spirytus przemysłowy do butelek markowych trunków. W maśle
prawie w ogóle może nie być prawdziwego masła, a parówki cielęce mogą być
tylko z nazwy. Inspektorzy znajdowali też np. odchody gryzoni w bułce
tartej, niejadalne skorupiaki w konserwach rybnych czy zdejmowali ze
sklepowych półek (w ubiegłym roku w Katowicach) opakowania kaszy jaglanej
z molami spożywczymi w środku i słoiczki z marynowanymi papryczkami z
larwami owadów.

- Firmy kombinują właściwie w każdy możliwy sposób. Zastępują odpowiednie
składniki tańszymi substytutami, oszukują na wadze, dodają do produktów
składniki, których nigdy nie powinno tam być, kłamią na etykietach.
Właściwie każda kontrola przynosi jakieś rewelacje, ale wszyscy mają
świadomość, że wykrywamy tylko ułamek tego, co w rzeczywistości ma
miejsce. Nawet ekologiczna żywność jest fałszowana - mówi nam jeden z
inspektorów handlowych z południowej Polski."

http://wiadomosci.onet.pl/kiosk/kraj/skazani-na-swinstwo,1,5040219,kiosk-wiadomosc.html

Afera z solą mogła wyjść na jaw już 12 lat temu:
http://www.tvp.pl/bydgoszcz/aktualnosci/kryminalne/z-ostatniej-chwili-afera-z-sola-mogla-wyjsc-na-jaw-juz-12-lat-temu/6638718