Re: kabel grzejny

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Fri 02 Dec 2011 - 13:40:38 MET

Witam

Daj spokój z kablem. Kup spiralę z drutu oporowego, do nabycia w każdym
elektrycznym. Jeśli będzie do wyboru to wybierz coś w granicach 100 -
200W. Parę kawałków taśmy szklanej, nawiń na rurze taśmę, potem drut i
potem znów taśmę i zabezpiecz. Podłącz drut przez autotransformator (nie
inaczej !) i nastaw tak aż zobaczysz że się już nie kondensuje ciecz.

Pozdrawiam serdecznie,
MdG