Re: pręt grafitowy do elektrolizy

Autor: MdG <degrey_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 21:46:00 MET

Wtedy nikt tego nie ścigał i nie było potrzeby bo nikomu nie zagrażałem,
no może trochę :D. Jeśli chodzi o Policję to nie muszą namierzać, mogę
odpowiedzieć na każde pytanie zadane mi z maila z domeny policji, bez
żadnych problemów i z wszelkimi najmniejszymi szczegółami by rozwiać
wątpliwości.

Pozdrawiam,
MdG