Re: pręt grafitowy do elektrolizy

Autor: MdG <degrey_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 21:53:44 MET

Dowiadywałem się "co i jak" z tą elektrolizą od profesora chemii bo
wszędzie było napisane że chloran potasu otrzymuje się elektrolitycznie
z chlorku. Ta informacja mnie bardzo ciekawiła bo próbowałem wiele razy
z marnym skutkiem, brakowało najważniejszej informacji. Więc
skontaktowałem się z profesorem i spytałem "Panie jak to w końcu jest z
tym chloranem ?". Ilość informacji była bardzo duża ale zachwyciła mnie
tak że zapamiętałem wszystkie od razu bez powtarzania (co bardzo rzadko
mi się zdaża). Był tam też mini kurs elektrochemii na poziomie może
troszkę wyższym niż ten który znałem.

Tak, to były wspaniałe czasy.

Pozdrawiam
MdG