Re: pręt grafitowy do elektrolizy

Autor: krzysztof kleszcz <k.kleszcz_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 19:08:44 MET

Rozbawił mnie troszkę ten mail (przypomniał stare czasy;) ), i przypomniał o
niedawnej dyskusji o młodych chemikach, których hobby często przesadnie jest
traktowane jako wielkie zagrożenie. Wydaje mi się, że różnica między "teraz"
a "kiedyś" jest taka, że kiedyś nie było internetu, więc nie było gdzie
zamieścić opisów swoich eksperymentów (no chyba że zwykłe listy). A teraz
taki młody miłośnik chemii wrzuci na forum opis swoich doświadczeń, wspomni
o chloranie potasu, i już jest potencjalnym terrorystą, którego w razie
czego można namierzyć i odwiedzić. A wtedy koniec hobby... Nie żebym
pochwalał piromanów, ale każdy młody chemik ma chyba epizod z pirotechniką.
Sorki za off topic
pozdr
kk