Re: Dryf czy dryft lini bazowej w GC

Autor: MdG <degrey_at_wp.pl>
Data: Sat 21 Aug 2010 - 20:36:33 MET DST

To mo偶e tak by膰. Kiedy艣 mia艂em poszarpan膮 lini臋 i to mia艂o przyczyn臋 w
zaworze ale w chromatografie. Zaw贸r powietrza kt贸re czerpane by艂o z
pompy. Taka prowizorka na chromatografie Ati Unicam seria 400 det. FID.
Zaw贸r drga艂 i wpada艂 w rezonans z pomp膮. Tyle 偶e to by艂o niemal ci膮g艂e.
Cztery godziny szuka艂em ale wychaczy艂em cholerstwo. Pomog艂o zamontowanie
t艂umika tj. butli szklanej o pojemno艣ci 5 l na przewodzie z powietrzem.

Pozdrawiam,
MdG