Re: Odp: RE: Odp: Elastyczna pianka poliuretanowa

Autor: <dredion_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Apr 2009 - 19:07:34 MET DST

Witam

Troche mnie przestraszyl informacja na temat AgNO3.
Kiedys stosowalem lapis przy zakarzeniu palca przez 3 tygodnie w
niemalych ilosciach na zalecenie lakarza.

Sa znane skutki uboczne stosowania tego preparatu?

Tomek

Najlepsza komedia ostatnich lat!
Nagroda publiczności Locarno 2007.
Zgon na pogrzebie. Już na DVD!