Re: Odp: RE: Odp: Elastyczna pianka poliuretanowa

Autor: Lena <stuktup_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Apr 2009 - 18:36:16 MET DST

AgNO3 nie jest już stosowane w medycynie ze względu na działanie
nekrotyczne.
Jurku mylisz się. Kosmetyków nie dotyczą przepisy o substancjach
biobójczych tylko przepisy o kosmetykach, które de facto są o wiele
bardziej rygorystyczne niż przepisy o sustancjach biobójczych. Poza tym
srebra metalicznego nie mozna rejestrować w niektórych grupach ponieważ
nikt nie zgłosił go jako substancje aktywną i nie mają tu nic do rzeczy
polskie czy unijne przepisy. Chcesz ze swoją firmą wprowadzić na rynek
biobóje ze srebrem rób badania i zgłoś srebro jako substancję aktywną w
określonych grupach i gotowe. Możesz wprowadzić na rynek i nie ma tu nic
do rzeczy zacofanie kogokolwiek.
Pozdrawiam,
Lena