recycling tworzyw

Autor: Witek Mozga <mozga_at_trimen.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 10:06:50 MET DST

Od pewnego czasu na osiedlu pojawiły się pojemniki na papier, szkło i tworzywa
sztuczne. Ja, przymuszony przez żonę, karnie segreguję śmieci i biegam przez
pół osiedla, żeby to wyrzucić. Zastanawia mnie tylko co się dzieje z
tworzywami?

Przecież jest to mieszanina wszelkiej maści polietylenów, propylenów,
styrenów, węglanów, chlorków, itp. Co się z tym dalej dzieje? Spalają to?
Składują, czy o zgrozo, wywożą na to samo wysypisko co resztę?

--
Witek Mozga
http://www.trimen.pl/witek/