Elastyczna pianka poliuretanowa

Autor: <dredion_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 18:16:28 MET DST

Witam

Jestem studentem V roku chemii na UWr we Wrocławiu, gdzie obecnie
mieszkam.

Pisze prace mgr na temat pian poliuretanowych.

Udało mi sie zsyntezowac elastyczna pianke poliuretanowa, ustalilem
kilka receptur kierujac sie doswiadczeniem zdobytym w wczesniejszej
pracy, w ktorej wytwarzalem sztywne pianki i kleje poliuretanowe.

Mimo ze elastyczne pianki sa od kilkudziesieciu lat stosowane to jednak
potrafilem sam od podstaw stworzyc wlasne elastyczne pianki znane jako
gabki i wykorzystywane do produkcji gabek, materacy, krzesel itp.

Zastanawiam sie otrzymany przezemnie produkt moznaby bylo wprowadzic do
produkcji. czy i gdzie moglbym znalezc przedsiebiorce, ktory bylby
zainteresowany wdrozeniem moich pianek do przemyslowej syntezy.

Pianki przezemnie zsyntezowane posiadaja szeroki wachlarz gestosci
pozornej, od 20 do 46 kg/m3. Sa to pianki o wlasciwosciach od bardzo
miekkich (puszystych) do szorstkich. Jednak wszelkie wlasciwosci
pomiarow fizycznych nie sa mi znane ze wzgledy na brak sprzetu do ich
analiz. obecnie czekam na wynik w podczerwieni moich probek

pozdrawiam
Tomasz Soltyszczak

Czujesz się jak Napoleon?
Poznaj prawdę o swojej rodzinie.