Re: Obowiazkowe swietlowki kompaktowe - wady przewyzszaja zalety.

Autor: krzysztof kleszcz <k.kleszcz_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Apr 2009 - 08:00:56 MET DST

14-04-09, ll <listowner.listy@googlemail.com> napisał(a):

> http://wyborcza.pl/1,75248,6489827,Unia_zegna_sie_z_zarowka.html
>
> A gdzie sie podziala wolnosc wyboru? Wszystko coraz czesciej jest
> przymusowe.
>
> "Komisja Europejska przekonuje, że..."

(ciach wszystko)

Bardzo wazny temat, dzieki!
To co mnie bardzo niepokoi to fakt, ze o ile o termometrach rteciowych
ludzie costam jeszcze slyszeli, ze rtec szkodliwa i trzeba uwazac po
rozbiciu, to w przypadku swietlowek malo kto ma taka swiadomosc. A ze
oszczednosci finansowe wynikajace z ich uzywania sa faktem, wiec staja sie
one coraz bardziej powszechne (inna sprawa to wspomniane narzucanie ich
przez KE)
pozdrawiam
k.kleszcz