Re:

Autor: Adrian <scavender_at_interia.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 11:54:34 MET DST

> Co mnie zdziwiło, w toksykologii w dziale 'leki przeciwpadaczkowe' nie ma
> ani słowa o KBr, więc raczej sam ani jego zanieczyszczenia nie powodują
> toksycznego wpływu na organizm.

KBr jest toksyczny dla organizmu tak jak inne bromki. Toksycznosc wynika
poniekąd z działania terapteutycznego jonów bromkowych - wypierają one jony
chlorkowe z komóki nerwowej co powoduje HAP i obnizenie czynności OUN. Poza
tym brom kumuluje sie w organizmie, podraznia uklad pokarmowy i powoduje
zaburzenia gosp hormonalnej (hamuje wydzielanie testosteronu i stąd właśnie
obnizenie popędu).

KBr w dziale antiepileptica nie ma Pan co szukać bo Pan tam tego nie
znajdzie. Dzisiaj są o wiele bardziej skuteczne i mniej toksyczne leki
przeciwpadaczkowe. KBr to głownie recepty weterynaryjne z tym, że nikt nie
stosuje samego KBr (dodaje sie zwykle fenobarbital). Jego dlugie stosowanie
moze powodowac astme.

Pozdrawiam
A.

Jak najszybciej dostac sie na wymarzona plaze?
Znajdz trase ekspresowa