Re: Witam wszystkich

Autor: P&M <topos_at_autograf.pl>
Data: Mon 22 Jan 2007 - 22:34:26 MET

To chyba Tobie brakuje tego sensu i pokory, a nie tylko "przegladu
literaturowego".
Jak bedziesz laureatem Nobla, to bedziesz mógl (chociaz tez w to watpie)
zmieniac slownictwo i nomenklature chemiczna.
Poczytaj cos madrzejszego niz "google" i wróc do realnego swiata.

Chemik (prawdziwy i konserwatywny, nie "googlowaty")

wojtex_tlen@tlen.pl