Re: Wlasciwosci i otrzymywanie zwiazkow

Autor: Michael Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 16:31:23 MET

Dnia 29-12-2006 o godz. 12:33 Michal Sobkowski napisał(a):

> Wprawdzie domyślam się, że wcale nie sugerujesz, jakoby Beilstein był
> pierwiastkiem chemicznym, jednak sens tej wypowiedzi nie jest dla mnie do
> końca jasny. :-)
>
> Michał

To ja nie zrozumiałem bo przeczytałem tylko ostatni post. Ktoś pytał o syntezę bodajże 3 związków a ktoś odpowiedział gdzie szukać. Tyle ze ta lakoniczność zabrzmiała jakoby ktos pytał o Beilstein w odniesieniu do pierwiastka stąd ma wesołość czego konsekwencją była ta cyniczna odpowiedź :D.

pozdrawiam
MdG

SYLWESTER w klimacie MIAMI NIGHT - Muzyka, jedzenie, koktajle
i drinki prosto z Florydy. Wszystko w cenie, bez limitu.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.nadmorski.pl%2F&sid=975