Re: Atomowa benzyna

Autor: Variat <variat_at_interia.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 20:05:27 MET DST

Witam

Panowie Michale i Jurku, wydaje mi si臋, 偶e to nie pierwsza wasza sprzeczka
na Chemfanie, czy nie mo偶ecie na przysz艂o艣膰 prowadzic dyskusje bez zb臋dnego
jadu?

Co do kwestii paliwa z w臋gla:

Chcia艂bym aby艣my przedstawili swoje podej艣cie do tematu.

Niew膮tpliwie produkcja paliwa z w臋gla mo偶e by膰 interesuj膮ca. Szacunki
koszt贸w, op艂acalno艣ci i wydajno艣ci zawsze s膮 naci膮gane, albo nierzeczywiste.
Zawsze nale偶y dostosowa膰 kryterium wyceny do miejsca, gdzie ma byc
produkowana benzyna.

Pojawiaj膮 si臋 dyskusje nad budowa zak艂ad贸w w O艣wi臋cimiu, u偶ywaj膮c argument贸w
wykorzystania aparat贸w Zak艂ad贸w azotowych. Tylko czy ludzie podnosz膮cy to
publicznie wiedz膮, 偶e te linie tam si臋 znajduj膮? Ot贸偶 ze zr贸de艂 zbli偶onych
do Zak艂ad贸w s艂ysza艂em, 偶e poniemieckich (tez polskich z ko艅ca lat 70-tych)
linii ju偶 nie ma. Zosta艂y sprzedane!

Zdaje sobie spraw臋, 偶e decyzja o budowie zapadnie za szczeblach politycznych
i nie b臋dzie mia艂a zwi膮zku z rachunkiem ekonomicznym, czy bezpiecze艅stwem
energetycznym naszego kraju. I to nie daje mi spokoju.

Ubolewam tak偶e, 偶e nie ma ju偶 w艣r贸d nas najwi臋kszego autorytetu w kwestii
przer贸bki w臋gla profesora Szuby, on mia艂by najwi臋cej do powiedzenia.

Jurku, czy przypadkiem nie powinno si臋 m贸wi膰 o zgazowaniu w臋gla, a nie
zagazowaniu?

Z powa偶aniem

Grzegorz Tomaszewicz

Jestes kierowca? To poczytaj! >>> http://link.interia.pl/f199e