Re: Atomowa benzyna

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 17:18:49 MET DST

Jerzy Peszke napisa艂(a):

> Szanowny Kolego,
>
> Na chrzcie dali mi na imie Jurek i tak juz zostalo.
> Nawet studenci mowia mi po imieniu i to akceptuje
> jesli pozwola zwracac sie do siebie w ten sam sposob.
> To w kwestii kulturalno - formalnej.
> Druga sprawa - Szanowy Kolega pozwoli ze odniose sie
> do poszatkowanej mojej wypowiedzi z Kolegi
> komentarzami:
> 1. Wydobycie ropy w Polsce na razie zaspokaja 1.5%
> krajowego zapotrzebowania (mowie o sredniej ilosci nie
> letnim zapotrzebowaniu). Nawet gdybysmy
> zagospodarowali wszystkie dotychczas odkryte zloza z
> [...]
Ka偶dy ma do tego swoje podej艣cie. Fakt 偶e wojna wtedy by艂a na pierwszym
miejscu itp. Moje informacje po cz臋艣ci bazuj膮 na informacjach prasowych
a po cz臋艣ci na znajomo艣ci pracy badawczej mojej polibudy z lat 90`tych.
Mo偶liwe 偶e jako specjalista Masz naj艣wie偶sze dane. Zatem nie b臋de
polemizowa艂.

Pozdrawiam
MdG