Re: Atomowa benzyna

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 22:42:33 MET DST

Variat napisał(a):
> Witam
>

> Panowie Michale i Jurku, wydaje mi się, że to nie pierwsza wasza
> sprzeczka na Chemfanie, czy nie możecie na przyszłość prowadzic
> dyskusje bez zbędnego jadu?
Jakiego jadu ? To zwykły przypadek. Ja na Jurka ani nie reaguję
alergicznie ani nie leję mu jadu. Przecież człowieka nie znam osobiscie.
   Tyle tylko że jest paru ludzi tu na forum i czÄ™sto Jurek wÅ›ród nich,
którzy przypisują sobie często rangę kapłana nauk wobec których wszyscy
jesteśmy tak naprawdę maluczcy. Czepianie się wypowiedzi młodych,
początkujących czy niedoświadczonych chemików którzy jeszcze nie wiedzą
czemu ufać i jak gadać jest zwyczajnie nieetyczne. Nie podtrzymuje to
gatunku naszej nauki. Trochę psychologii Panowie, przeciez jasne jest że
jakiekolwiek ostre sprzeciwy ze strony nazwijmy to, autorytetów,
publicznie, prowadzą co najwyżej do tego że człowiek młody pomyśli "no
tak jaki ja jestem głupi, tu są mądrzejsi, co się będę odzywał"
tymczasem jesteśmy tu i na tym forum bo coś kochamy, nie tylko
studiujemy i pracujemy ale znaleźliśmy w chemii część siebie, w nauce
ścisłej humanizm, tak ?

Pozdrawiam
MdG