kauczuk

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 12:47:23 MET DST

Mam problem. Jakiś czas temu dostaliśmy cały 2l słoik kauczuku naturalnego
do badań. Odgrzebałem teraz ten kauczuk bo pracuję nad pewnym jego
domieszkowaniem. Zrobił sie gęsty i co bym do niego nie dodał od razu się
zestala, no a ja potrzebuję właśnie coś do niego dodać.

Kauczuk ten śmierdzi wyraźnie amoniakiem ale nie wykluczone też ze to MEA,
DEA lub podobne aminki. Zna ktoś technologię produkcji ? Może podpowiedział
by mi zatem w czym można by rozpuścić kauczuk naturalny taki właśnie zanim
zgęstnieje (jeszcze w postaci koloidu) tak zeby mu nie zamieszać w
równowadze ?

MdG