Mój portal naukowy

Autor: Michał Obrzydzinski <michal_at_jastrzebia.pl>
Data: Thu 01 Jun 2006 - 11:14:47 MET DST

Witam Forumowiczów !
Nauką i techniką interesuję się od bardzo dawna, i od bardzo dawna chciałem założyć w Internecie portal naukowy poświęcony właśnie takim naukowym eksperymentom. Niestety przykra rzeczywistość sprawia, że czasu na zabawę we własnym laboratorium nie pozostaje zbyt wiele, jednak portal udało mi się w Internecie założyć. Informacji w nim jeszcze jak na lekarstwo ale coś już jest:

www.portalnaukowy.70.pl

Zapraszam wszystkich, którzy mają zdjęcia własnych eksperymentów, bądź inne ciekawe informacje pasujące do mojego portalu i chcieli by je opublikować, do kontaktu ze mną.

Będę też bardzo wdzięczny za pozostawienie wpisów w księdze gości.

Pozdrawiam
Michał Obrzydziński