Re: Mój portal naukowy

Autor: Roman J. Farański <faranski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Jun 2006 - 13:50:42 MET DST

Witam Forumowiczów !
Nauką i techniką interesuję się od bardzo dawna, i od bardzo dawna chciałem
założyć w Internecie portal naukowy poświęcony właśnie takim naukowym
eksperymentom. Niestety przykra rzeczywistość sprawia, że czasu na zabawę we
własnym laboratorium nie pozostaje zbyt wiele, jednak portal udało mi się w
Internecie założyć. Informacji w nim jeszcze jak na lekarstwo ale coś już
jest:

www.portalnaukowy.70.pl

Zapraszam wszystkich, którzy mają zdjęcia własnych eksperymentów, bądź inne
ciekawe informacje pasujące do mojego portalu i chcieli by je opublikować,
do kontaktu ze mną.

Będę też bardzo wdzięczny za pozostawienie wpisów w księdze gości.

Pozdrawiam
Michał Obrzydziński

Przeglądałem, jest w budowie i strona rokuje powodzenie - tylko ta
ortografia, popracuj trochę nad językiem polskim (tworzenie się pisze przez
"rz" od tworu .., itd, wylapalemok. 8 bledow ...) .. moze to skrzywienie
zawodowe ..., -))))
Poza uaktualnij to, sq linki do stron w republice juz nieistniejqcych ...,

Uklony

Roman