Re: rozklad hydrazyny

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 14:27:51 MET DST

>Tak by bylo po mojemu bo nie wiem czy sie nie myle.
>takie proste to nie tworzono by calej nauki na ten temat. W rzeczywistosci w
>ukladzie mamy do czynienia z najrozmaitszymi czynnikami wywolujacymi
>korozje.
Woda demi tez powoduje korozje ;)))

ale z cala reszta sie zgadzam... z pewnoscia masz racje co do usuwania
tlenu, ale czy to cholerstwo moze sie do amoniaku rozlozyc? bo amoniak
swoja droga obniza pH, co tez wplywa pozytywnie i tez sie utenia, przy
czym do azoynow/azotanow. i jezeli jest troche w tym racji to jaki mialoby
to udzial przy inhibicji korozji.

>dzialanie hydrazyny polega na przylaczeniu tlenu, z tego co pamietam tworza
>sie wtedy czasteczki wody i azot.
wlasnie, azot?? a moze jakowys utleniony azot??

pozdrawiam i dzieki za odpowiedz

Lukasz Kuzma