Re: Jutro Matura Z chemi :/

Autor: Krzysztof Kupczyński <krzyskup_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 17:19:22 MET DST

> Witam Jutro Matura z Chemi!!!:/ Kurcze cykam sie ... Pomimo ze juz
> wszystko powtórzyłem. Kochani chemicy macie jakis sposób na to aby
> zdac super chemie?? Jakas zasade albo cokolwiek co moglo by mi pomoc
> jutro?? Jak myslicie czego dadza najwiecej??

Ja matore z chemii zdawałem w zeszłym roku. Chyba jako ostatni egzamin.
Ale miałem o tyle łatwiej, że z powodu udziału w II etapie Olimpiady
Chemicznej nie musiałem się martwic wynikami i przyjeciem na wymarzone
studia. Zasadę mam jedną - nie sprawdzaj odpowiedzi zbyt długo, bo z
nerwów znajdziesz błędy, których nie ma. Poza tym na poziomie
podstawowym nie wysilaj się na super inteligentne i błyskotliwe
odpowiedzi - tam liczą się proste fakty, np. nie jestem pewien, czy dla
poziomu podstawowego każda sól nie bedzie obojętna ;) No i nie denerwuj
się. Jeżeli interesujesz się chemią, to pewnie ją czujesz, a to ponad
połowa sukcesu. Przynajmniej moim zdaniem :) Powodzenia!

pzdr,
krzysztof 'krzyskup' kupczynski