Re: Jutro Matura Z chemi :/

Autor: ania <a-n-k-a_k_at_wp.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 16:47:22 MET DST

From: "piotrekszuba" <piotrekszuba@tlen.pl>
To: "chemicy" <chemfan@man.lodz.pl>
Sent: Sunday, May 14, 2006 3:57 PM
Subject: Jutro Matura Z chemi :/

> Witam Jutro Matura z Chemi!!!:/ Kurcze cykam sie ... Pomimo ze juz
wszystko powtórzyłem. Kochani chemicy macie jakis sposób na to aby zdac
super chemie?? Jakas zasade albo cokolwiek co moglo by mi pomoc jutro?? Jak
myslicie czego dadza najwiecej??

Chcesz zasade ktora Ci sie jutro moze przydac?
Ja mam zasade sodową. Może Ci sie przydac jutro przy odtykaniu zlewu...
A tak na serio to sprobuj policzyc ile osob udzielajacych sie na tej liscie
jest przed matura albo jutro ja zdaje. Z moich obliczen wychodzi, Ĺźe
niewiele. Ze swojej strony moge Ci tylko zyczyc powodzenia.

Pozdrowienia,
Ania K.