Odp: zloto, platynowce ....,

Autor: Mariusz Mariusz <platynowce_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 18:20:11 MET

Czesc czekam z niecierpliwoscia na tego dreszczowca od Romana,
mam 16 katalizatorow i 6 kg monolitu (z aut niemieckich) i narazie usilnie probuje rafinowac, ale bezskutecznie - niestety. Czekam na sugestie wymyslcie mi cos modrego, bo zaczynam bzikowac.
Roman jezeli wiesz cos wiecej i chcialbys mi pomoc to moze poeksperymentujemy z tym razem.
Uwazasz, ze taka zabawa jest nieoplacalna, moze masz racje, ale ja nie robie tego dla pieniedzy tylko po to, zeby sie pobawic w wolnej chwili sztabka platyny (zart).
Dzieki Roman za to, ze odpisales - przeczytalem to uwaznie dwa razy i widze, ze tylko ty tutaj masz cos do powiedzenia (nikt inny sie nie odezwal - myslisz, ze nikt nie ma o tym pojecia czy raczej moze to zwykly brak czasu).
Czekam na ciekawe pomysly, sugestie i komentarze - licze, ze ktos moze wreszczie powie mi co ja robie zle.

Taka kobieta to Anioł. Taka miłość to cud.
Najnowszy film LUCA BESSONA już w kinach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fangel-a.html&sid=700