Re: Najdrozszy odczynnik Swiata ....

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 17:59:32 MET

>kraju. Metody, procedury sa gotowe, trzeba je tylko
>udoskonalic. Pomijam juz brak pieniedzy. Obawiam sie
>tylko ze z chwila gdy zaczniemy dzialac na skale
>komercyjna - zaczna sie klopoty. Zostawic wszystko
>taiwanczykom - to byloby najprosciej. Ale kto
coz ci poradzic,
z pewnoscia jak mozesz to nie pozbywaj sie ew. pieniedzy, zasluzyles sobie
i juz...
dwa, a czy tajwanczycy nie chca tego wrescie skomercjalizowac? moze bylbys
jednym z udzialowcow albo cus takiego?
jak wspolnie ciagniecie ta broksze to wspolnie ja dokonczyc.. w koncu
twoja wiedza dalej jest cenna, a jak nie to pchac sie do kogos kto
pieniadze ma i chce na tym zarobic,

romus podpowie ci do kogo sie nie pchac ;) ;)

Lukasz Kuzma