Re: Re: RE: zmywanie barwnikow:(

Autor: ania <a-n-k-a_k_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 18:15:53 MET

> To już są plamy tlenku manganu (IV) najprawdopodobniej bo nadmanganian nie
> jest trwały w takich warunkach.
No w sumie masz rację, raczej nie są one obecnie filetowe, a brazowe, ale i
tak rodzinke wkurzylo:)

> wannę traktowałem kiedyś kwasem solnym i nic jej się nie stało. A też mam
> wannę emaliowaną.
No a mojemu tacie wyżarło troche na dnie, tylko on to robil stezonym cz.d.a.
Tym, ktorym czysci tak jak Ty/Pan ubikację. Tylko ubikacja jest cała, a
wanna nie przezyła (po paru czyszczeniach trzeba bylo myc sie na stojaco).
Plamy sie zmyły, dzieki za rade.
Pozdrawiam, Ania