Re: L-glukozamina w hyperchem

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 08:11:35 MET

>narysowane przezemnie struktury sa na 100% prawidlowe!! bo to nie
>problem zrobic wszelkie obliczenia na zlej strukturze!! no ale co
>zrobic jak sie jeden z drugim trafi kretyn ktory zamiast wytlumaczyc
>i pokazac jak ma byc prawidlowo to tylko za krytyke sie bierze!!
>pokaz ze jestes merytorycznie douczony a nie od razu wyskakujesz z
>"buzia"!!

braki w wychowaniu? prosto w oczy tez tak z ludzmi rozmawiasz czy
anonimowosc sieci tak twoja "asertywnosc" podniosla?? nie ma glupich
pytan, ja sie z tym zgadzam, ale trzeba umiec wystawic sie na krytyke, bo
krytyka nie zawsze jest destrukcyjna i nie zauwazylem jakiejs zlosliwosci,
tylko pewnego rodzaju zmartwienie i psztyczek dydaktyczny.. nie zlosliwy,
moralizujacy moze, pouczajacy na pewno... moze chybiony, ale tego nie
wiemy... sa jeszcze inni na liscie, ktorzy moze dzieki temu bardziej sie
zastanowia nad narzedziem zwanym hyperchem...

Lukasz Kuzma