Re: L-glukozamina w hyperchem

Autor: <porno_pasterz_at_tlen.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 21:53:49 MET

witku widze ze ty rowniez nie dostrzegasz istoty rzeczy!! nie jestem
 specjalista od chemi organicznej mimo to wiem jak na papierze
wyglada roznica miedzy L i D glukozaminą ale jesli miales stycznosc
z hyperchemem to wiesz ze jak narysujesz strukture jaka kolwiek to
po "geometrycal optymalisasion" wychodza najrozniejsze kwiatki!! i w
tym caly problem ze nie chce na pale robic obliczen ze strukur jakie
mi zoptymalizuje ten program tylko chce najpier sprawdzic czy
narysowane przezemnie struktury sa na 100% prawidlowe!! bo to nie
problem zrobic wszelkie obliczenia na zlej strukturze!! no ale co
zrobic jak sie jeden z drugim trafi kretyn ktory zamiast wytlumaczyc
i pokazac jak ma byc prawidlowo to tylko za krytyke sie bierze!!
pokaz ze jestes merytorycznie douczony a nie od razu wyskakujesz z
"buzia"!! jak tylko chcesz to ja ci swoje struktury podesle w
plikach hyperchemowych i sam ocenisz czy sa prawidlowe czy nie!! bo
ja nie mam 100% pewnosci ze sa!! i powiem a wlasciwie napisze
jeszcze jedno!! myslalem ze to forum jest po to zeby sobie na wzajem
pomagac, tlumaczyc niuanse i ogolnie zeby przyblizac sobie chemie no
ale chyba sie mylilem!