Re: L-glukozamina w hyperchem

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 08:00:08 MET

>Na takim mysleniu daleko nie zajedziemy. Sam widzisz, że do obliczeń,
>przede wszystkim potrzebny jest wsad, którym jest wiedza. Jesli sie
>tego wsadu nie ma, to komputer za nas go nie wymyśli.

zgadzam sie z Witkiem, ale moze to poczatki?? moze chce ktos sie pobawic
narzedziem?? ja na poczatku rysowalem najrozniejsze zreczy, stworzone i
niestworzone i mialem naprawde niezla zabawe, a potem dopiero wnioski
probowalem wyciagac, z czasem sie przez to wiedza sama powiekszala...
w obliczeniach kwantowych nawazniejsze dla mnie to... duzy krytycyzm wobec
wynikow...
i faktycznie, bez podstawowej wiedzy teoretycznej i odpowiedniej dawki
praktycznej ciezko bedzie wnioski prawidlowe wysnuc...

pozdrawiam

Lukasz Kuzma