Re: L-glukozamina w hyperchem

Autor: <porno_pasterz_at_tlen.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 22:09:35 MET

teraz to sie mozesz tlumaczyc!! czlowiek to takie zwierze ze lubi
innym wytykac!! wytlumacz mi jedno pokiego grzybola wcinasz sie
miedzy drzwi i futryne!! tylko po to zeby cos napisac!! musze na
szybko porownac parametry fizykochemiczne d i l glukozaminy i ich
form lancuchowych wiec po co mam poznawac wszystkie niuanse zwiazane
z rysowaniem struktur w hyperchemie!! poprosilem o pomoc a ty sam
nie wykazales sie wiedza tylko wyraziles opinie na temat mojego
braku umiejetnosci!! to forum dyskusyjne ma na celu pomoc w
rozwiazywaniu problemow a nie teoretyczne rozwazania na temat kto
jest niedouczony a kto jest super chemikiem!!