Re: L-glukozamina w hyperchem

Autor: <wojtex_tlen_at_tlen.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 21:49:39 MET

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Michael de Greyangel <degrey@wp.pl>
Do: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Data: Fri, 16 Dec 2005 07:28:01 +0100
Temat: Re: L-glukozamina w hyperchem

> chcesz robić obliczenia kwantowe???
>
> Zejdź z niego. Zdumiewające jest że raktujesz kolegę jak jakiś mściwy
> profesor. Albo mu pomóż albo daj sobie spokój z pretensjonalnymi postami.
> Nie wszyscy są idealni tak jak Ty Wojtku.
>
> MdG

Dziękuję za reprymendę. Moje zdumienie miało jednak cel dydaktyczny, a nie jakąś tam mściwość. Według mnie należy opanować edytor graficzny HypherChema, poprzez rysowanie porsych układów molekularnych, nauczyć się stosowania metod mechaniki molekularnej do uzyskiwania struktur, które nadają się, jako dane wejściowe do obliczeń kwantowo-chemicznych. Metoda, którą zastosowałem jest wstrząsowa - owszem, ale spowodowała jedno; dyskutujemy... i to jest najważniejsze na liście dyskusyjnej.
Wojtek