Re: studia propozycja dla dydaktyków chemii

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Tue 05 Jul 2005 - 11:12:48 MET DST

>Ej, a co to za smucenie :o)? Ja widzę sprawy tak: młodsi niedouczeni =
>mniejsza konkurencja dla mnie na rynku pracy => lepsze pole do negocjacji
>z szefami.
ja to widze tak....

zmieniam prace, a raczej chce zmienic prace, przychodze do pracodawcy, pan
sie pyta gdzie skonczylem uczelnie, mowie ze... no ja jkurat PWr, a pan mi
odpowie, ze tutaj juz jednego z PWr mieli i juz dziekuja bardzo, wiecej
ryzykowac nie beda...

>Panowie, pomyślcie co by było jakby co roku wychodzili coraz bardziej
>wykształceni, lepiej przygotowani itd. Wkrótce by nas wygryźli, a tak
>muszą pracować big burgerze... :-)
teraz wystarczy byc wygadanym.... niestety szefostwo nie potrafi docenic
profesjonalizmu, bo sie na tym nie da, za to jak ktos bedzie robil duzo
szumu wokol siebie, to szef to na pewno zauwazy i najczesciej doceni...

>. Dopóki studenci nie zrozumieją, że w
>czasie studiów się studiuje, a nie imprezuje to będzie jak jest.
nooo.. bez przesady, imprezy rowniez ;))) jeden z powodow do studiowania
;)) ale jeden z a nie tylko i wylacznie

pozdrawiam

Lukasz Kuzma
MarbetWil Gliwice