Re: studia

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Mon 04 Jul 2005 - 08:52:04 MET DST

> Witam wszystkich
> Jestem tegorocznym maturzystą i mam problem ze studiami. Polega on na tym,
> że nie wiem gdzie lepiej studiować technologię chemiczną na Politechnice
> Wrocławskiej czy Gdańskiej? Co myślicie na ten temat?
> Za każdą podpowiedź serdecznie dziękuje i pozdrawiam
> Tomek

Cześć !!!

Ja bym wybrał Wrocławską moim zdaniem po Łodzi i Warszawie to trzecia
najlepsza uczelni. W ogóle jeśli miał bym sobie teraz doradzić w kwesti
chemii to wybrał bym AGH lub PW. Swojego czasu myślałem o studiach na
uniwersytecie w Kazaniu pod Moskwą. Zabrakło kasy.
   Jeśli Masz kasę i Myślisz w przyszłości o wyjeździe za granicę to od razu
Postaraj się o studia za granicą. W zależności od państwa w którym Chciałbyś
być, na ogół nie ma później trudności ze zdobyciem obywatelstwa i nie ma
problemów z akceptacją dyplomu. Ominiesz etap poszukiwań i imania się każdej
pracy by przeżyć.
   Teraz np. wybrał bym University of Cork.

Z poważaniem
Michael de Greyangel