Re: studia

Autor: Lukasz Kuzma <kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl>
Data: Mon 04 Jul 2005 - 11:46:03 MET DST

>Ja bym wybrał Wrocławską moim zdaniem po Łodzi i Warszawie to trzecia
>najlepsza uczelni.
z pierwsza czescia sie zgadzam, z druga juz niekoniecznie ;)

> W ogóle jeśli miał bym sobie teraz doradzić w kwesti
>chemii to wybrał bym AGH lub PW.
o ile o PW nie moge sie wypowiadac, to chcialbym wiedziec jaka to chemia
jest na AGH?? moje doswiadczenia z AGH pod wzgledem chemicznym sa bardzo..
hmm.. odstraszajace... i to nie osobowo, tylko merytorycznie.

> Teraz np. wybrał bym University of Cork.
teraz... ha... teraz jest nieco inaczej... ja bym wybral MIT, ale tak se
marze ;) i nie chemie ma MITie... ;)

pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz nie polecam AGH

Lukasz Kuzma
MarbetWil Gliwice