Clerek Cezu cz.d.a.

Autor: BrS <inhalacja_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Jul 2005 - 11:02:54 MET DST

Już końcówka CsCl. Wreszcie koniec zmagań.

z uwagi na infekcję virusową mojego kompa straciłem dane adresy osób
zainteresoawnych CsCl.
Zgodnie z obietnicą końcówkę chlorku po zakończeniu prac badawczych
odsprzedam po cenie promocyjnej (dużo niższej od rynkowej).
Proszę o informacje kto ile potrzebuje, w przypadku braku odpowiedniej
ilości postaram się jakoś pogodzić wszystkich zainteresowanych dzieląc
proporcjonalnie do potrzeb inhalacja@poczta.onet.pl