dylemat

Autor: <bubu_at_sk.soho.pl>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 12:47:32 MET DST

Witam

Mam maly dylemat, jestem tegorocznym maturzysta i nie wiem co
wybrac. Chcialbym studiowac chemie ale nie wiem czy uniwersytet czy
politechnika. Miasto juz wybralem - Wrocław i ewentualnie Warszawe.
Tak naprawde to rozważam teraz tylko Politechnike Wroclawska,
Uniw. Wroc i ewentualnie Uniw.Warszawski.
Ktora z tych uczelni doradzacie?, ktore sami skonczyliscie i jak
wyglada uczenie w tych szkolach? Czy jest jakas roznica w ilosci
laborek na uniwerkach i polibudach? Po ktorej z tych szkol bedzie sie
bardziej elastycznym? Interesuje sie ogolnia cala chemią, z racji
mlodego jeszcze wieku i niedoswiadczenia ;). Ale chcialbym pojsc w
strone chem. organ. moze teoretycznej, modelowanie matem. i
rowniez ciekawi mnie inż. materialowa...
Poza tym jaki dzial chemii ma wg. was najwieksza przyszlosc?
(Wiem, ze kazdy ma przyszlosc, ale...)
Obojetne mi jest tak naprawde czy bede pracowal w przemysle czy w
dziedzinie bardziej akademickiej. Byle zeby praca byla
ciekawa...zreszta narazie lepiej nie myslec o pracy, tylko rozwijać się..
Ciekawi mnie także, ktora z wymienionych przeze mnie szkol, ma
wiecej kontaktow miedzynarodowych i gdzie mozna liczyc
na "prostszą" wymianę itd.?
Dziekuje z gory za wszelkie informacje i wskazówki.

Wierny czytelnik listy.
Grzegorz B.