Prośba o pomoc w sesji!

Autor: Michal Walczak <walczus23_at_yahoo.com>
Data: Sat 11 Jun 2005 - 21:07:42 MET DST

Dzień dobry!
Mam prośbę do wszystkich forumowiczów, chemików i
biochemików... Czy ktoś z Państwa ma może testy lub
zadania otwarte ze standardowego,
dziewięćdziesięciogodzinnego kursu chemii organicznej?
Jeśli ktoś ma takowe to proszę o przesłanie i pomoc
biednemu studentowi:). Druga rzecz, o którą mam
czelność Was prosić to podobne pytania ze struktury i
funkcji białek i węglowodanów (również 90-cio godzinny
wykład).Jeśli ktoś z Was zechciałby mi przesłać tego
typu testy i miałby do nich odpowiedzi to byłbym
bardzo wdzięczny. A może ktoś zna adres jakiejś
strony, na której są zawarte takie pomoce?
O pomoc proszę nie dlatego, że nie chce mi się
uczyć:), ale mając 7 egzaminów (studiuję 2 kierunki)
ledwo wiąże koniec z końcem, a te dwa egzaminy to
największy ogrom materiału jaki w życiu widziałem i są
to rzeczy, których nie da się nadrobić pewnym zmysłem
biochemicznym czy chemicznym. Trzeba po prostu bardzo
wiele rzeczy wkuć... Przepraszam również wszystkich
oburzonych taką prośbą - nigdy bym nie pomyślał, że
będę musiał tak postąpić, ale chyba źle oceniłem siły
na zamiary...

Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.

Pozdrawiam

MW

Discover Yahoo!
Get on-the-go sports scores, stock quotes, news and more. Check it out!
http://discover.yahoo.com/mobile.html