Re[2]: Metanodiol/kratki

Autor: Dominik <dkub4_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 23:02:31 MET

MdG> Poza tym taśma może się niekiedy ślizgać.
MdG> Wpadłbyś na to gdybyś zmierzył pod mikroskopem
MdG> szerokość krawędzi kratki wzdłuż rozciągnięcia.
     Niezwykle ciekawe. Oczywiscie to sprawdze.
     Orientujesz sie, jakie sa wskazniki zuzycia barwnika
     np. na "zakratkowanie" 100 m2 papieru? Czy w gre wchodza gramy, czy kilogramy?

MdG> Wydaje mi sie watpliwe powstawanie takiego produktu (..)
     To byl pierwszy Abstrakt, ktory wpadl mi w oczy:
     http://scitation.aip.org/getabs/servlet/GetabsServlet?prog=normal&id=JCPSA6000119000010005117000001&idtype=cvips&gifs=yes
     a poza tym, na bodaj sci.chem byla wzmianka..

     Jestem wdzieczny za rozjasnienie sprawy. Chetnie siegnalbym tez
     po literature dot. barwienia papieru (kratki, linie, papier
     milimetrowy - nadal pozostaje tajemnica jego niezwykla dokladnosc)
     Mimo tego, ze przemysl papierniczy jest dla mnie jednym z
     najgorszych przejawów barbarzynstwa - to musze przyznac, sprawa
     kratek mnie zaintrygowala..
     Pozdrawiam,

Dominik.