Metanodiol/kratki

Autor: Dominik <dkub4_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 21:03:07 MET

Witajcie,

    Bardzo prosze Was o pomoc w niezwykle nurtujacych mnie od kilku
    minut pytaniach.
    Metanodiol. Dowiedzialem sie, ze powstaje w reakcji formaldehydu z
    woda i jest stabilny w temperaturze ponizej 100K. Jaki jest
    mechanizm tej reakcji? Z czego wynika jego niestabilnosc? Dlaczego
    nie mozna w metanie upakowac 2, 3, 4 grup -OH? Co z -triolem i -tetrolem?
    To zapewne z czegos wynika.. wybaczcie prosze, moja niewiedze.

    Kratki na papierze. Czy ktos spotkal sie z technologia druku
    typowego papieru w typowa kratke? Wlasnie dostrzeglem ta jakze
    razqcq rozbieznosc w ich wymiarach. Calkiem inaczej przedstawia
    sie sprawa z papierem milimetrowym - wiec i technologia musi sie roznic.
    Czy w gre wchodza plotery?
    Tak - to nie ta grupa - jednak licze na Wasze doswiadczenie zyciowe :-)

    I rzecz ostatnia. W jakim celu drukuje sie na wszelkiej masci
    opakowaniach "wzorce kolorow" w postaci roznokolorowych kwadratów,
    nieraz przez caly brzeg opakowania? (produkty spozywcze)
    Czy to kolory podstawowe, ktore zostaly (przez mieszanie) uzyte do
    druku kolorow na calym opakowaniu?

    Dziekuje z góry za podpowiedzi i wskazowki,

Dobrej nocy,
Dominik.