pH-metr i podobne urządzenia

Autor: Krzysztof Kupczyński <krzyskup_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 20:59:57 MET

Witajcie ChemFani!
W pracowni chemicznej, do której uczęszczam posiadamy pH-metr formy Elmetron
typ CP-315. Niestety, w jego okolicach nie znalazłem zadnej instrukcji
obsługi :( Czy mógłbym Was prosić o przesłanie skanu tej instrukcji albo o
choćby ogólne rady jak posługiwac się tym sprzętem?

Posiadamy także kilka elektrod. Najprawdopodobniej do pomiarów pH. Czym
sróżnią się one od elektrod do pomiarów konduktometrycznych? Pytam, gdyż
elektrody do konduktometrii też możemy posiadać. A nie mam ochoty podłączyć
nie tego co trzeba do dość drogiego urządzenia...

Pozdrawiam,
Krzysztof Kupczyński