Re: dwa pytania

Autor: Gosia <sendzinka_at_tlen.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 13:53:26 MET

">A propos, która z uczelni ma najlepsze wydziały chemiczne? No i jakie kiedunki kończyliście a jakie doradzacie?
">Małgosia Terlikowska
"hihihihihi. wraca stary temat ;) oczywiscie ze Politechnika Wroclawska ;)

Ups, jeśli wraca, to sori-dori, jak powiadają. Ale w takim razie gdzie mogę się dostać do historii tej rozmowy? Bym sobie poczytała...
A swoją drogą, no to i tak chcę poruszyć ten temat, tak na wszelki wypadek:]
Politechnika Wrocławska na pewno jest spoko, nawet o nij myślałam, ale mieszkam koło Wawy, dokładniej w Grodzisku, no i musiałabym się wynieść... Więc może warszawska? Tak się orintuję cały czas, ale sama nie wiem, co mnie naprawdę interesuje, do tej pory myślałam ogólnie, jako o przedmiocie.
Może coś z farmaceutyką, może żywienie, a może nawet nauczyciel... :]]](jak to miło będzie innych podręczyć :))

"A tak na powaznie, zapytaj sie siebie czy juz wiesz w jaka dziedzine
"chcialabys wejsc, czy zalezy ci na inzynieze itd itp. Mozliwie duzo pytan
"sobie zadaj, sprobuj na jakas czesc odpowiedziec a wtedy wydaje mi sie ze
"podpowiemy ci jaki (jakie) osrodek (osrodki) bylby dla ciebie najlepszy.
"No i gdzie mieszkasz? ;)
"Lukasz Kuzma
"MarbetWil Gliwice
"